*2*

Matilda " Ska du inte skaffa blogg Maria?!  "    


Efter många om och men är det gjort, jag har skapat en blogg!   

Maria " Hmm.. men vad ska den heta.. "  

Matilda  " Ta något som beskriver dig och ditt liv de senaste 17 åren typ "

Med ett "kraftigt" ryck öppnas dörren till mitt rum.. en rosenrasande byttan påstår att jag ALDRIG mer får låna hans dator och gapar nått otydligt i stil med - Din bitch, nu byter jag lösenord!    Dagen efter prövar jag desperat att starta min egen dator.. till svar får jag ett gällt ljud och en blinkande skärm..  Jag tassar upp för trappan, tar höger och ser till min stora glädje att byttan inte befinner sig på sitt rum! Yiipie! Med ett glädjetjut slänger jag mig ner i datorstolen i hopp om att kika lite på how i met your mother och hans msn konversationer! he.  Till min stora fasa ser jag...  LÖSENORD: 
                      Ledtråd: Sug på den duuu! 
And that kids was the story (en av många)
 how denna blogg fick sitt namn.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0